ebanks blake

Mitt hjärta är varmt, och svart, likaså är ebanks blake. Jag är lång och smal, det är inte ebanks blake. Jag är en stenbock, ebanks blake är en varg. När jag går upp på morgonen har redan ebanks blake varit vaken länge. Detta beror på att han inte sover, han är nämligen en maskin, och varg, i ett. Man kan kalla honom för vaskin, eller för marg, om man vill. När ebanks blake kollar på skräckfilm så blir han inte rädd, skräckfilmen blir rädd för han.

Länge leva satan, ebanks blake och hans Wolves!



Kommentarer
Postat av: Pitz

Hahaha go gubbe antar jag:)

2011-09-21 @ 23:38:22
Postat av: tgjakas

du e ett geni förbannat skoj

2011-09-23 @ 21:37:44
Postat av: vickan 17

det var ett tag sen nu du

2012-02-23 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0