Hej igen!

Tjena allesammans, jag är efter många OM och MEN tillbaks bakom rodret på denna skuta! Förra året hade jag ett lyckats sammarbete med Jonas, killen bakom jonasmustasch.blogg.se, där vi gjorde listor av olika slag blandannat. Vi får helt enkelt se om detta fantastiska sammarbeta kommer att fortsätta, och om det gör det, då har ni läsare något att se fram emot! nu är jag väldigt trött efter gårdagen, som jag måste säga va riktigt lyckad, och därför blir detta inlägg lite kort. Jag tänker hissa och dissa tre saker som gör mig väldigt glad, eller väldigt arg!

Hissa(r)

den första hissen får Silja i min klass. detta har hon förtjänat genom att tolka john ahlbergs fylledans på ett brilljant och komiskt vis. Jag lovar, det ser jättekul och framförallt, väldigt likt ut!

en som också skall hissas är en kille som sitter inspärrad i ett hus, och det är framtidens stora rappare, nämligen Nicky STHLM. Ett komiskt geni är killen som vet hur man rimmar.

John Berggren och mr.Sunshine som kontinuerligt lseverar bra och prisvärd dricka till mig på Morfas skall också hissas.

Diss

Japan som alltid skall stå i centrum. nä då, skoja bara.

den pågående slutspelshockeyn dissar jag. fy fan va tråkigt det är!

Så ja, det var alles för ikväll! på återseende, Gurra


Kommentarer
Postat av: john

det du gör gurra är att hissa siljas dans skills, kan man dansa som mig, kan man verkligen dansa. punkt.

2011-03-20 @ 20:41:40
Postat av: john

det du gör gurra är att hissa siljas dans skills, kan man dansa som mig, kan man verkligen dansa. punkt.

2011-03-20 @ 20:41:54
Postat av: jonas

äntligen!

2011-03-20 @ 21:35:04
URL: http://jonasmustasch.blogg.se/
Postat av: William

Nu är han inte inspärrad längre. kvalitets-rap är overkligt nära.

2011-03-20 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0