andy dufresne

Jag känner inte ett dugg för att blogga längre. det gick snabbt tänker säkert vissa, och visst, ni har rätt! Förra inlägget var kul, men som jag har lovat vissa så skall jag försöka hålla den levande denna gången. idag har vi spelat spelat in en sketch, en kul sådan. sedan åt jag mat coh efter det spela jag fotboll och gjorde där hårda mål i krysset. big Brother håller förövrigt srämmande bra kvalitè! saknar dock nicky sthlm.. skall hädanefter länka till en annan blogg på denna, en blogg som drivs av tre koola tjejer där man får följa hur de går till väga för att lansera ett band som heter united we stand! dom gör musikvideo och andra flummiga saker, check it ut!

nu skall jag slå klackarna i golvet och sova! hej då

 undra va red är?




Kommentarer
Postat av: clark

you suck

2011-03-23 @ 01:03:45
Postat av: jonas

kan du inte göra detta till en blogg där vi får följa erat filmprojekt????

2011-04-14 @ 18:15:22
URL: http://jonasmustasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0