tors.

hej igen! idag är vi bakfulla i vårt hushåll nere i halmstad. grötslösar Oskar är nere på besök och han blev sketfull igår. han somna först. sedan somnade enoksson vid kvart över 12. Idag har jag unnat mig vitt bröd och alldeles för mycket sötsaker. det blir till att hålla gå till gymmet idag igen. hädanefter skall jag hålla bättre koll på mitt kaloriintag och bara unna mig sötsaker på lördagar. sophie luktar tydligen illa säger folk här i halmstad. sånna som har tatt hem henne efter krogen med sedan ångrat sig för att hon luktar sopor i munnen. jag försökte säga till dom att det är ett vanligt problem och att hon inte kan hjälpa det. borsta tänderna sophie och tvätta dig !


Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha Gurra, det där tycker jag var ett aningen desperat försök att hämnas ;) Alla vet att jag doftar som en ljuv vårmorgon. p.s Lycka till med träningen! Armbrytning när jag kommer.

2011-07-28 @ 14:17:51
URL: http://lillevan.blogg.se/
Postat av: Robin

Jag tror hem Sophie en gång och jag kan bekräfta att de luktade satan både uppe och nere

2011-07-28 @ 15:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0