ahlbergs sommar

hej! va ett tag sen men nu e ja här igen. jag e hemma hos robin. han e bakfull. lite iaf! han va på roxette igår å dansade med massa tjejer säger han. jag tror han! jag va sjuk igår efter att jag drack 1000 öl i lördags. jag ljuger. jag drack kanske 5 å tog det ganska lugnt. idag skall jag å robin på blåvitt. per åhlin skall med också. mitt mål med att aktivera min blogg nu igen är att knäppa sophies blogg på näsan. den heter lillevan.blogg.se. tror jag iaf. hon skriver mycket om smink och träning. och vilken mat hon äter. vilka filmer hon ser osv osv. tycker ni det e kul så skall ni läsa hennes blogg. hon skriver även vilka klädesplagg hon använder sig av. nu skall jag dra till götet snart och stötta blåvitt. hoppas dom vinner. hej då så syns vi snart. Ahlberg ligger tydligen asmycket nu.



där till vänster är john.  


Kommentarer
Postat av: Sophie

HAHAHA, Gurra...nu kör vi! Det är krig.

2011-07-25 @ 15:04:49
URL: http://lillevan.blogg.se/
Postat av: obama

oh, very nice blogg.

I saw sophies blogg, and I pjuked.

2011-07-25 @ 16:40:18
URL: http://whitehouse.blogg.com
Postat av: yxan

Är det så här du brukar skriva dina tentor Gurra? Inte konstigt att du jämt får IG..

2011-07-25 @ 19:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0