sk8 or daj !

hej igen, det va några dagar sedan! jag har som sagt bestämt mig för att vara mer aktiv på bloggen och då tänker jag tamejfan vara det. vad har hänt sen sist undrar ni kanske? jo det skall jag säga er, ganska mycket faktiskt. det viktigaste är nog att jag och min bror har startat ett skatecrew som skall vandalisera gator och torg med våra löjligt koola trix. det som är prio just nu är att värva medlemmar samt att komma på ett koolt namn som verkligen speglar vilka vi är. de namnen som diskuteras nu är team smart eller satans skateboyz. vi får helt enkelt se hur det blir. sedan vill jag säga att jag inte tänker lägga någon energi på att smutskasta sophies blogg längre. den är helt enkelt inte värd det. De som vill vara med i skatecrewet får meddela detta på bloggen eller på min eller brors facebook. uttagningar sker nästa vecka. hej då rock ån   


Kommentarer
Postat av: sara

jag vill vara med, jag kan skejta med musen!

2011-08-11 @ 16:53:48
Postat av: jonas

får jag vara officiell fotograf?

2011-08-12 @ 01:42:57
URL: http://jonasmustasch.blogg.se/
Postat av: gurra

yes det får du jonas ! bra idè !

2011-08-12 @ 16:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0