Gurra och Jonas "what 2 do i sommar" 3

Efter en dags uppehåll kommer vi nu att köra vidare på våra what 2 do i sommartips. Ni vet vad ni ska ägna er åt, hur ni ska se ut och idag ska vi berätta för er vilka ni ska hänga med. Vårt bästa tips är att hänga med oss, men det visste ni redan så den bjuder vi på idag. Då vi håller till i halmstad och vet att inte alla våra läsare gör så kommer vi att försöka få lite spridning på människorna ni ska hänga med, så ni kan planera in en bra semester, eller ni kanske redan bor på orten, där dessa underbara människor befinner sig i sommar.

Då jag (Jonas) tog initiativ till bloggandet idag så kommer jag att ge er första tipset.

Första personen ni måste hänga med i sommar är Tobbe "Groggen" Johansson. Honom kommer ni att träffa på kungsbackas gator och torg. Men under somrarna så beger sig Tobbe ifrån sin älskade hemstad ett par gånger. Jag förstår om ni blir förvånade men det e faktiskt helt sant. I sommar kommer ni även kunna umgås med Tobbe i hans rätta miljö, på festival. Bege er till Borlänge, leta efter det kewlaste campet på campingen och prata med killen i cirkuskavaj, där har ni Tobbe. Vill lägga in en liten brasklapp för att umgås med Tobbe, han har nämligen världens bästa låtsasskratt. Du känner dig otroligt fyndig och uppskattad i hans umgänge, men du vet aldrig riktigt om du verkligen är det! För er som inte ska till Borlänge eller Kungsbacka i sommar så finns det även stora chanser att träffa Tobbe på landets övriga festivaler och även i Strömstad.

hmm, intressant val jonas.. av alla männsikor du kan välja så tar du groggen johansson? jaja, han e ju en skön typ ibland. den första som jag direkt tänker på att jag vill hänga med, men antagligen inte kommer få göra är en snubbe med namnet Rhys Darby. för er som inte vet vem det är, så e det snubben som spelar "murray hewitt" i den fantastiska serien, flight of the conchords. Förutom att han är otroligt rolig, så pratar han roligt. får ni chansen att hänga med han, gör det !

Kan ju avslöja redan nu att jag ska ner till Köpenhamn och hänga med Rhys 23 maj, nu blev du allt lite avundsjuk Gurra! Jag kommer köra vidare med personer som du ska hänga med, annars hade jag fått börja med ett nytt inlägg eller nått. Du ska hänga med Krille i sommar! "Vem Krille?" tänker du säkert nu. Jo, Krille från Vi som söker fru....åt Krille. Honom hittar du i Oslo, han e snygg, rolig, kan laga mat och dansar bra! Detta tips är framförallt riktat till er tjejer som söker en man, men även er män som söker en rolig prick!

ok, gurra här igen då. jag tänker denna gång näma vilken typ av snubbe/tjej som du skall hänga med, och jag tänker att använda mig här av matte enoksson som exempel. anledningen till att jag inte skriver matte enoksson är för att alla kan ju inte hänga med han, så därför får man hitta ngn som har samma kvalitièr. Han är liten och smidid, så han är lätt att bära med sig överallt. han får plats under sängen. men vänta ! det finns mer... hans pappa har en husbil, och detta är mattes triumfkort. husbilsemester är jättekul, och då är det bra att känna en som har det. gå ut och leta nu allesammans !

Nu går vi vidare till jonasmustasch.blogg.se så surfa vidare!

Kommentarer
Postat av: lina 21

den där tobbe verkar ju störtskön

2010-05-11 @ 15:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0