Gästinlägg från Kim Luke

Tjaa!

klockan är nu 01.00 cirkus och vi sitter och lirar lite fifa as ususal. inte john då, han trivs hellre inne på sitt rum och pillra på bollarna än att hänga här ute i rockrummet. Det blev stryk mot Gurras Everton med 2-0, men det är väl klart när man är pissiga-jävla-skit-laget från Rom Roma. Finns bara ett lag från Rom som kan spela fotboll och det är fucking Lazio. men det var ju ioförsig för 8-9 år sen. nu suger de mest penis på plan och hatar mörkhyade. aja slaktade iaf petters manchester Shitty med 6-2 (kunde blitt 67-2) , jag var Milan. skitlag förövrigt. Detta inlägg börjar bli riktigt redigt sjukt tråkigt redan så jag skippar våra fifa resultat. för ingen jävel bryr sig väl om det. gör man det är man ju helt sinnescp.
Tänkte därför skriva ett par fina ord om dessa 3 musketörer som bor i dena snuskiga lya.
Håll i er:

Petter "ful i bur" Stark: humör som en felknullad antilop men vad gör väl det när han är en riktigt hyvens kille när han vill! Hans pokerberoende syns tydligt då han gillar att spela bort en 8-10tusen varannan helg på fyllan. Hans kända korv stroganoff har jag nu oxå fått smaka på, den får nog fan 10/10. alla som inte testat den bör åka ner hit och få sig ett smakprov. för övrigt är han en riktigt studiekille: sätter man VG bara rätt upp och ner på en tenta om däggdjur så är man studie. thats it.
Karaktärsstil: raggare, trivs i fula kläder på krogen, fet häck. Hade Petter varit en meningslös kändis hade han varit: Ingvar oldsberg. Gammal och grå och gillar att ta sig en hut här och där.

"Gurra-med-en-24-karats-byxsnok-i-brallan-Brillman": Äckligt schysst varannan månad, resterande tid gillar han tydligen att skriva ut låtsas diplom till alla oss andra. "jättekul". Nädå kul snubbe, mr rock n roll himself typ, njaae aah joo kanske. nää förresten. aja, inte lika bra i skolan som han är på dricka bärs iaf. det är ju positivt!
Karaktärsstil: Lång, långt hår, långa ben, långa armar och lång Kuk. Hade Gurra varit en meningslös kändis hade han varit: en blandning mellan Peter Crouch och dregens skugga.

John hulk Ahlberg: Ahlberg har minsann inte skippat rasterna i skolan märker man, hans 19.8 i betyg förklarar saken, och han gick NV? sjukt lamt. Riktigt bra kille som kan sina saker i köket med. hans spaghetti med köttfärssås är bland de goaste jag någonsin ätit. men då var jag jävligt hungrig ioförsig oxå och hade kunnat ätit hans äckliga baksnus han har i käften om det skulle vara så. hans minus är dock att han tillbringar lite väl mkt tid i gymmet med sin efterhängsna polare Petter.
Karaktärsstil: Skägg, syns i gymmet, linnekille.
hade John ahlberg varit en meningslös kändis hade han varit: Plexus, om någon kommer ihåg honom. den mysiga, snälla killen i gladiatorerna. Inte alls lika tuff som Zeke! men helt ok

Nu ger jag mig fan, detta var absolut mitt sista gästinlägg på denna sketna blogg. fy va tråkigt det var. Hoppas ni aldrig mer läser denna blogg och gör nått vettigt av den tiden ist.

Nu ska jag sova!
- ska jag sparka dig på weddan så du döööuur lr?
Puss

Kommentarer
Postat av: robin mathias gustafsson

jag e sugen på lite mer resultat, ärligt faktiskt. förstår att John inte e med och lirar, han e ju nämligen skitkass

2010-03-11 @ 18:18:50
Postat av: Anonym

u rule kimpffs!

2010-05-22 @ 23:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0