petter the arcadian

tjena igen, va ett tag sen jag skrev här. har vart så upptagen med alla tjejer.. erhmm.
skämt å sido, jag tänkte skriva en lite positiva saker om min kompis petter stark för han har klagat på att jag alltid klankar ner på han.

det första som man tänker när man ser petter och hans ruva på kinden är allt annat än bra. oj vilken fet röv, vilken lortgris, kan man se ut så där å verkligen må bra?? ungefär dom tankarna börjar vandra.. fast det är bara en fasad kära läsare.

han är en akedemiker utan dess like som sporrar sina klasskamrater att alltid suga in sig information för att uppnå bättre resultat. nu har han fått VG på alla sina tentor och är inte nöjd med det, utan han sträver hela tiden efter nya mål och utmaningar. sen han började plugga så har han slutat förtära alla drycker som innehåller alkohol också, vilket gör att han lägger all sin energi på studierna.
han har även slutat kolla på premier leauge fotboll på helgerna vilket e en stor uppoffring för honom, och varför tror ni han har gjort detta? jo för att inte ser några hinder i sina studier där hans mål är att bli den bästa i halmstad, om inte i sverige! (kanske i hela världen om några år,vem vet?)

ett stort plus till hans korv å stråganoff också!

hej då allesammans/ Gurra


här på bilden ser vi petter när han noga skriver anteckningar på en utav sina lektioner, enjoy!


Kommentarer
Postat av: frida

tönt

2010-02-26 @ 16:12:06
Postat av: Zandra

Precis så känner jag petter! Jävla plugghäst. Inte konstigt han sätter vg i allt... måste vara bäst i vår klass!

2011-07-28 @ 17:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0