groggen is bak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hallå alla nu var det äntligen daks föt johansson igen, jag vet att folk har längtat och trånat. ikväll hade jag att ha med 2 listor om det e lunkt.

lista 1 : bästa sambos jag haft

7 petter S ett riktigt ass fruktansvärd att bo me kommer aldrig att hända igen


6 anna j jobbig

5 bettan inte så rolig helt enkelt

4 julia bitsk jävel som man aldrig kom överens med

3 jonny f världens största data/tvspelsnörd


2 stina världens dummaste men rolig ibland

1 ingemar behöver inte säja mer

lista två de 6 kolaste konserter jag upplevt


6 in flames lisebergshallen första gången jag såg dom  , jag, gurra the man, pjär och björken var där och det var awesome

5 flogging molly 2006 på hultsfred jag gurra och ett stort dammmoln riktigt jävla kolt

4 bullet sticky hade aldrig hört dom innan och dom jik in ok körde över mej fruktansvärt bra

3 Randy 2009 sticky alla gubbarna var samlade och det var ett 7helvetes röj

2 AT THE GATES trädgårn sista spelningen de gjorde på svensk mark och den näst sista de jorde någonsin , kan bara säga såg ni dem aldrig så missade ni något av det bästa som ett gäng svenskar någonsin kommer göra

1 HELLACOPTERS avslutningsturnen i karlstad fantastiskt jävla skit grymt kommer aldrig att glömma detta . allt nicke andersson tar i blir guld

jävligt bra spelningar allihopa och de har en sak jemensamt, det fanns en person som var med mej på alla dessa spelningar och det va gurra the fucking man. älskar han av hela mitt hjärta hoppas vi kommer att uppleva mer grymma konserter tillsammans.

hade för jävla bra

ps nej jag kommer inte att suga av gurra


Kommentarer
Postat av: lina

du suger kom tillbacka gurra vi saknar dig ps min fitta e våt

2009-11-28 @ 19:46:23
Postat av: gurra

bra jobabtr groggen!

2009-11-28 @ 20:28:46
Postat av: anna

fy fan vilken tråkig jävla lista!!!!

2009-11-28 @ 23:10:53
Postat av: klara

hoppas du aldrig bloggar igen du suger

2009-11-29 @ 20:51:43
Postat av: jonas

grymmmm ju, kass att inte bronx e med på listan bara! världens bästa spelning

2009-11-30 @ 18:12:18
URL: http://jonasmustasch.blogg.se/
Postat av: felicia

du verkar ok ta inte åt dig av de andra tjejerna

du vill inte ta en fika ngn g ;)

2009-12-02 @ 21:02:25
Postat av: natta

vafan jag vill också ha en kool hulk på min blogg. väntar spänt på tobbes gästblogg, att han ska författa något...hehehe

2009-12-06 @ 19:13:08
URL: http://omkringnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0